Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 7.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Фабійка дісталася разом з дружиною. Фабійка дісталася дружині новонародженою, щойно з заводу, в ті часи коли в Україні була велика черга за новонародженими автівками і діставалися вони після довгих місяців очікування, інколи ще й за невеличку мзду ненажерливим автодилерам.
Це була перша авторадість дружини, тому фабійка була зовсім гола, лише з кондиціонером і передніми склопідіймачами. До речі, в той час, то мабуть було найпопулярніше вбрання для таких шкодівських крихіток. Більш дороге вбрання коштувало значно дорожче, тому не користувалося великою популярністю. З розповідей дружини, на той час більш ніж фабійці вона б зраділа хіба що японці Ярусі, але надто вартісними було її вдочеріння, та й чекати на неї потрібно було куди довше, тому зупинилася на фабійці.
Я ж взявся за виховання ФабійкИ коли вона вже пробігла 30 тис. км. І займався її вихованням до 150 тис.км. та 10 річного віку, доки фабійка не виросла і не вийшла заміж радувати нових господарів. А ми ж на викуп за її заміжжя відправилися салонами, щоб підібрати на виховання чергову вихованку, але це вже інша історія, а поки що повернемося до фабійки.
Отож фабійка успішно витримала двох батьків-учнів (дружина і я), інколи з нею любив бавитися дідо, який сідлав її після значного старшого і міцнішого родича, а вимагав такої ж потужності і вправності. І фабійка його не підводила, катаючи його в столицю і економлячи його кошти на заправці. Об’їздила фабійка всю Україну, трішки Європи, пробивали шляхи засніженими сільськими дорогами, пережила два ремонти квартир, перетягнула на собі чимало крупногабаритної техніки (бойлер, котел, пів кухні, пральні машинки) і майже ніколи не скаржилася на своє нелегке фабійне життя.
За вірну службу завжди була балувана 95 бензином, часто преміальним, хоча і 92 не цуралася, смакувала 5w-40 Mobil масло, а коли її підводило здоров’я, то пересадку робили їй за вірну службу майже завжди оригінальними запчастинами.
І хоча медогляд приписаний фабійці кожних 15 тис.км., але в старості (після 90 тис.км..), та за аналізом крові, заміну крові в системі проводили частіше – кожні 7-10 тис.км., в залежності від темноти крові, які показував аналіз. Завдяки цьому серце фабійки билося ритмічно, видавало всі 70 коників потужності і ні разу за 150 тис.км. пробігу не підвело фабійку. Навіть ланцюг за той час так і не замінювали.
Фабійка була дівчина здорова, надійна, але й норовлива інколи, тому хоча серйозних захворювань не мала, дрібні вибрики все таки вимагали час від часу звернень в поліклініку. Зауважу, що фабійку ми любили, тому і медогляд і лікування було лише в офіційних лікарів, ніяким підпільним шаманам та знахарям ми фабійку не доручали. Було правда, раз, звернулися в приватний медичний кабінет, але там лише підтвердили нам діагноз офіційних лікарів.
Отож заглянемо в картку пацієнта фабійки і напишемо про всі її мед-огляди, лікування і трансплантації.
Фабійка дівчина енершійна і з характером, тому гальмівні колодки, які хоч трохи стримували її норов міняли кожні 45 тис. пробігу. Тоді ж замінили втулки стабілізатора. Їх бажано ставити оригінал, двічі довше будуть радувати вашу дівчинку.
Шляхи в нас нерівні, тому, щоб амортизатори вашої дівчинки прослужили довго (а в фабійки вони рідні так і лишилися до заміжжя), то треба стежити за відбійниками (буфер-обмежувач) та пильниками амортизаторів і вчасно їх замінювати. Якщо за цими копійчаними запчастинами будете доглядати амортизатори витримають і до 200 тис. (наші 150 від’їздили чудово і задні були ще супер, передні просівші, але ще тис. 10-15, тобто до 160-170 фабійка на них побігає).
Фабійка спеки не любить, тому кондиціонер вимагає також уваги та поваги. В фабійки він так і залишився рідний, лише раз підшипник замінили і раз в два-три роки діагностику робили та при потребі фреон міняли. Але тут головне доброго лікаря найти, бо офіційні лікарі часто не обслуговують кондиціонери, а різні шамани пропонують вам відразу міняти компресор кондиціонера, хоча потреби такої нема. Тому ми найшли правильного шамана по системі охолодження і кондиціонер вправно прослужив нам всі 10 років.
Фабійка швидкості перемикає чудово, дівчинка вона легенька і тому попри те що механізм то механічний, переключення передач можна і одним пальчиком робити, але на 70 тис. вижимний підшипник в коробці передач таки прийшлося замінити і все. До 150 тис. коробка сюрпризів більше не приносила. Інколи якщо погано включаються передачі, то потрібно лише відрегулювати кулісу.
Також на 70 тис. км. замінили клапан адсорбера. Вчасна заміна збереже ваш паливний насос. При цьому причиною заміни є «дуже якісний» бензин він наших бідних та нещасних нафтотрейдерів (в пеклі для них буде смола особливої, якості, як їх бензин).
90 тис.км.. – знову заміна втулок стабілізатора. (як бичимо ходять біля 45 тис.км.). Ознака потреби в заміні – рипіння при переїзді нерівностей. При чому, взимку можуть рипіти навіть справні. Тому лікується ВД-40 чи тому подібними засобами.
80 тис. – заміна роликів паса генератора і самого паска генератора. Також заміна сайлент блоків передніх ричагів.
113 тис.км.. – заміна насоса омивача скла.
113 тис. км. – замінили серену сигналізації.
130 тис.км.. – ремонт генератора. (заміна щоток, підшипника), але час від часу лампочка незарядки загорялася і далі. Мабуть варто було поміняти, але фабійка проїздила і далі з рідним.
135 тис. – заміна задніх барабанних гальмівних колодок – можна ще було їздити десь до 150 тис., але замінили, щоб фабійка не мордувалася і вчасно гальмувала і на небезпеку пасажирів не наражала.
142 тис. км - заміна сальника мастила двигуна КВ передній.
143 тис. км – заміна дефлекторів обдува салону задніх та кнопки переднього склопідіймача пасажирської дверки.
150 тис. (перед заміжжям) – заміна сайлентблоків задньої балки, підшипника ступиці та відбійників задніх амортизаторів.
І все, на цьому історія нашої фабійки завершилася. На нову фабійку дивилися, мостилися, але так і не приміряли. І сердечко в новій вже не те, маленьке, але потужненьке, щось не віримо ми ще в турбосердечко при нашому якості пального. А оптимальне, атмосферне сердечко 1.6 на механіці в фабійці більше недоступне, тому й непопулярна фабійка зараз на дорогах, не те вже покоління, не те.
Рекомендації по фабійці для тих хто візьме її собі заміж:
- Маслечка лийте побільше (по верхній мітці) та замінюйте його почастіше, тоді й сердечко не турбуватиме.
- Бензинку їсть вона любу, незалежно від заправки, апетит однаковий що на Авіасі що на Сокарі, але все таки лийте 95. На 92 по місту різниці в потужності не відчуєте, але збільшення споживання нівелює ту економію в грошах. Ну і маслечко потрібно буде міняти частіше.
- Споживає фабійка в місті до 8 літрів літом (з кондюком та заторами) і до 10 зимою, на трасі ж економит вона ваші гроші (5, 5-6, 5).
- При обгоні кондиціонер виключайте, бо важко їй буде. Та й не гонча вона на високих швидкостях. Зате на світлофорі завжди зможете рвонути першим.
- Підвіска жорстка та надійна, не присідає під великими навантаженнями, тому вантажити її можна доки є місце, потягне, працьовита вона.
- Якщо купляєте авто для вашої дами – то машинка саме та, більш простішої в управлінні машинки я не зустрічав. Одним пальцем крутите кермо, одним переключаєте передачі.
Плюсы автомобиля:- Багато простору всередині при досить скромних розмірах;
- Маневреність;
- Жорстка, але надійна і всеядна підвіска;
- Добра економічність на трасі;
- Вмістимий салон зі складеними сидіннями (навіть в хетчі, а в універсалі то взагалі вогонь);
- Висока посдка (як в паркетніку), третє покоління вже не має цієї переваги;
- Мега легке управління рулем і перемикання коробки передач;
- Добре я б навіть сказав суперсько тримає дорогу, не кринить (до 140, більше не їхав, але й стільки забагато, 120 то для неї потолок);
- Не вибаглива до палива, більшість проїздила на Авіасі/Укрнафта;
- Стійкий до корозії кузов (за 10 років гнити не почала);
- Відносно надійне ЛФП (лише десь на 8-10 рік кілька сколів на капоті);
- Можливість поставити ГБО, хоча я не прихильник цього;
- Популярність на вторинному ринку;
- Наявність великої кількості недорогих замінників запчастин.
Минусы автомобиля:- Прожорливість в місті (як для цього двигуна вважаю 1,5-8л. то багато);
- Слабенька шумоізоляція;
- Втрата потужності з кондиціонером (нелегкі обгони на трасі).
Совет покупателю:Це авто варте уваги. Вважаю ідеальним першим автомобілем як для чоловіка, так і для жінки, при чому з можливістю паралельного використання.
Веселий відгук вийшов, приємно було читати. Зверніть увагу на те, як автор відноситься до свого авто, і це при тому, що воно для нього перше (тобто досвіду не було, а відношення сформувалось гарне)!
Питання до автора: Ви промовились, що будете шукати нове, яке та з чого?
Правдоруб, Так, машинка була продана на 10 році та 152 тис. пробігу. Сімя збільшилася, стало тіснувати ну і мабуть сама гловна причина - була можливість взяти іншу, інакше ще б катав. Друга людина яка побачила машинку в суботу, в вівторок вже переоформила її на себе після того як показала майстрам на трьох сервісах. Перший оглядач тоже б купив, але не мав стільки грошей
evgesh, Та багато співпало чого:
1 і мабуть головне - бюджет.
2. Кліренс (хоча тут отримав трохи розчарування і перевага стала трохи недоліком, але він критично достатній), бо зараз часто тенденція до його зниження навіть в тій же самій фабії.
3. Простота і непривередливість: атмосферний двигун і механіка (хоча тепер думаю і від класичного автомата б не відмовився). Скільки б не казали про надійність турбомоторів, як на мене ще не час - он тут був відгук про літровий двигун на гольфі - в сервісі навіть не було інструмента щоб його ремонтувати, не кажучи вже про запчастини. Але колись так ставилися і до 1,2 на фабії, і перші були з проблемами а потім поправили. Думаю і тут майбутнє за турбінкою, але не зараз. Оскільки машинка куплялася надовго, то ризикувати не хотілося.
4. Трохи був досвід сузукі на роботі і в родині (правда там була гранд вітара - невбиваєме авто, але Sx4 до нього не має ніякого вдношення - там японець тут мадяр і нема на то ради).
5. Повний привід за ті кошти. (поза конкуренцією). Зважаючи. що там різниця між переднім і повним 1,5 тис. доларів, вартує брати навіть якщо думає що Вам не потрібен. Бо крім прсото повного пирводу в повнопривідному є режими сніг та спорт - а це як два двигуни під одним капотом.
6. Помірне споживання пального (розхід аналогічний до фабії а авто і більше і комфортніше).
7. В нього могла без проблем всістися дружина, хоча ергономіка і програє VAGу, але пристойна. А оскільки на авто їздимо при потребі обоє, то це був важливий момент. Напирклад в дастері та й взагалі в дачії (логан МСВ ще розглядався) нормально всістися так і не змоги, а байдужість і зверхність менеджера (не таке в вас взуття, не так сідаєте та й взагалі що ви хочете) взагалі відбило бажання в дружини наближатися до того салону.
8. Критично достатній багажник (сім'я збільшилася, авто потрібне було більше).
Ну і бонус, який тоді не зацінили зате тепер зацінили задні пасажири: багато місця і мякість на задньому ряді. Каже дружина, що так комфортно було їй колись лише в мерседесі. Хоча та мякість має і недолік - значне пирсідання авто під навантаженнями чого не було на фабії. Але комфорт вимагає жертв.
Якби все. Оскільки авто лише пів року писати відгук ще рано, але поки що єдиний недолік - це якість збірки. Лікується шумкою авто. проблема зараз багатьох авто і класом куди вище. Про це непогано показано в роликах інфокар.
Когда хетчбэк Skoda Fabia появился на европейском рынке, он сразу же стал популярным. За умы россиян «чешке» пришлось бороться дольше. Ведь в свое время Felicia — предшественница Fabia — пользовалась успехом у нас в стране, потому что оказалась первой доступной новой иномаркой для бывших советских граждан.